شرایط خرید و پرداخت

تبریز کنترل این حق را دارد که از خدمات خودداری کند ، حذف یا ویرایش مطالب را انجام دهد یا سفارشات را با اختیار خود لغو کند. در این صورت وجوه شما در صورت پرداخت عودت میشود ما برای شما ایمیلی مبنی بر اطلاعات پیگیری و جزئیات مربوط به سفارش ارسال خواهد شد.

حمل و نقل

تبریز کنترل سعی خواهد کرد تا طی دو روز کاری پس از خرید ، کلیه کالاها را ارسال کند ، مگر اینکه شرایط ارسال مسدود باشد. بسته به موقعیت تولید کننده ای که کالای شما از آن خریداری شده است ، زمان ارسال میتواند با توجه به مقصد بین 3-5 روز کاری در افزایش یابد. برای موارد با زمان ارسال بیشتر از 5 روز ، تاخیر در توضیحات مشخص میشود. تبریز کنترل مسئولیتی در قبال هرگونه هزینه مربوط به تاخیر در حمل و نقل یا تحویل نخواهد داشت.

عودت کالا

کالاهای خریداری شده از تبریز کنترل حداکثر تا 3 روز پس از تحویل اگر در بسته بندی اصلی باشند، بازگردانده میشوند. عودت کالا باید از طریق ایمیل info@tcvision از قبل هماهنگ شود. تبریز کنترل هیچ مسئولیتی در قبال هزینه های مرتبط با ارسال موارد بازگشتی نخواهد داشت. هزینه ارسال کالا بازپرداخت نخواهد شد. مطالبات مربوط به موارد نقص یا آسیب دیده باید ظرف 1 روز پس از تحویل ثبت شود. لطفاً موارد خود را بلافاصله پس از تحویل بررسی کنید. مطالبات دریافت شده پس از 1 روز از تحویل منوط به سیاستهای مربوط به ضمانت نامه فروشنده میباشد. کلیه محصولات روشنایی و الکترونیکی ممکن است علاوه بر هرگونه هزینه حمل و نقل متحمل ، شامل حداقل 25٪ یا حداکثر 50٪ هزینه خسارت شود.

لغو سفارش

سفارشهای لغو شده پس از 24 ساعت ممکن است علاوه بر هرگونه هزینه حمل و نقل متحمل شده ، حداقل 25٪ یا حداکثر 50٪ کنسل و هزینه مجدد را نیز داشته باشند.

تبریز کنترل این حق را دارد که شرایط استفاده از این سایت را با یا بدون اطلاع قبلی اصلاح یا تغییر دهد.

گارانتی های کاربر

در هنگام سفارش ، شما ضمانت میکنید بیش از 18 سال سن داشته باشید ، و اطلاعات دقیق ، درست و کامل را ارائه میدهید ، و صلاحیت سفارش را دارید